قیزیل قلم آذر Qizil Qelem

ساخت وبلاگ
باشیمیز ساغ اولسوناؤلوم آتی یوگرک اولوربیر آن اؤنجه ائشیتدیگیمیز آجی خبره گؤره دگرلی یازیچی، شاعر و فولکلورچو، ائل بیلیمی مؤسسه‌سینین مدیره هئیتی‌نین رئیسی سوسن خانیم نواده رضی ایشیقلی دنیایا گؤز یومدو.سوسن خانیم فارسجا و تورکجه گؤزل شعرلریله بیرلیکده فولکلور ساحه‌سینده ده بیر چوخ چالیشمالاری و یازیلاری اولموشدور. او فولکلورچو قادینلار گروپونون دا قوروجوسو و یؤنتیجیسی ایدی. کئچن ایلدن باشلایان کانسر ندنی ایله آیلار آغیر معالجه‌لره معروض قالمیش تبریز و زنجان شهرلرینده مختلف درمان مرحله‌لرین کئچیرمیشدیر. سون آیا قدر تام گوجلو روحیه ایله مبارزه ائتدیگینه رغما نهایت معروض قالدیغی خسته‌لیگین قارشیسیندا یئنیلرک الیمیزدن گئتدی.بیز اؤزوموزو عزا صاحبی اولاراق تسلی آختاردیغیمیز حالدا اونون دگرلی اولادلاری، یاخین دوستلاری و عائیله سینه، هابئله بوتون آذربایجان کولتورونده چالیشان یازیچی، شعر و آراشدیرماجی دوستلاریمیزا باش ساغلیغی وئریریک.ائل‌بیلیمی موسسه‌سی مدیریتی طرفیندن علیرضا صرافی قیزیل قلم آذر Qizil Qelem...
ما را در سایت قیزیل قلم آذر Qizil Qelem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mrbkarimia بازدید : 72 تاريخ : جمعه 26 اسفند 1401 ساعت: 20:53

بهزاد بهزادي هانسي بير عالم، يازيچي، بيلگين خدمت هدفيله، عشق اساسيندا، بير پاي اوممادان عمرونو ياراديجيليغا صرف ائتميش، هميشه ­ليك خلقين اوره ­يينده ياشاميش و اؤلمز اولموشدور. ائلينه، ديلينه، يوردونا خدمت ائتمك آرزيسيندا اولان انسان، اونون وارليغيندا بوشلوغو آختاريب دولدورماق هوسينده اولار؛ اؤز باشي­نين اوجاليغيني خلقي­نين باشي اوجاليغيندا آختارار. ائل اوجالديقجا، او دا اوجالار؛ ائل وار اولدوقجا، او دا وار اولار! بهزاد بهزادي 1306جي ايلده آستارادا بير ضيالي عائله­ده دنيايا گؤز آچميش و آتاسي­نين ياشاييشيندا خالقا خدمت ائتمه يوللاريلا تانيش اولموشلار. اونون آتاسي، ميرزا پاشا، ايللر بويو آستارادا مختلف وظيفه ­لر: آستارا بلدّيه رئيسي، بخشدار، آستارا گمرك تحويلچي وظيفه ­لري داشيميش وطن، خالق و معارف يولوندا چاليشميشدير. بهزادي آتاسيندان چوخ زادلار اؤيره­نه بيلميش و اؤير­نميشدير. [1]بهزادي جنابلاريني بوگون خالقيميز ايچينده سئوديره­ن، اونون اوچ دؤوره ده يازيلان سؤزلوك (بير جلدليك، ايكي جلدليك و اوچ جلدليك آذربايجانجا سؤزلوكلر) و نئچه اثرين ترجمه ­سي (ياخشي آدام، كندچي قيزي و ...) هابئله اونون علمي نظريه ­لري آذربايجان ديلي­ نين ساده يازيلماسي اوغروندادير. اؤز­لليك­له عاليمين اوچ جلدده «آذربايجان ديلي­نين ايضاحلي لوغتي»­نين كؤچورمه ­سي اوزون ايللرين گرگين علمي امه­ گينين نتيجه­ سي و بير عمر عشق، غيرت، همت و چاليشمالارين ثمره‌سي­دير. بو عاشق انسان ائليميزين ايره ­ليله ­مه يولوندا، گئجه ـ گوندوزونو بير- بيرينه دويونلويوب، اوره‌يي‌نين ياغيني اريديب، گؤز ايشيغيني بويولدا قويوب و نهايت اؤلمز اثريني ياراتميشديركي، زنگين ديليميزين سؤز قايناغي و هر يازيچي، شاعر و آذربايجان ديلين قیزیل قلم آذر Qizil Qelem...
ما را در سایت قیزیل قلم آذر Qizil Qelem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mrbkarimia بازدید : 89 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 13:44

چکیدهیکی از مهم‌ترین مسائل فکری دوره‌ی معاصر ما، جست و جوی علل و ریشه‌های عقب ماندن جوامع اسلامی به طور اعم و جامعه‌ی ایران به طور اخص از قافله‌ی تمدن جدید با منشأ اروپای غربی و تلاش برای یافتن جواب پرسش‌های کلانی مانند موارد ذیل است؛ چرا تمدن جدید عصر حاضر صرفاً در جغرافیای اروپای غربی سر برآورد؟ چرا سرزمین‌های دیگر از جمله ممالک اسلامی نتوانستند بستر و شرایط لازم برای سر بر آوردن چنین پدیده‌ای را فراهم کنند؟ چرا سرزمین‌های اسلامی در عین این ناتوانی، حتی در برابر این تمدن جدید مقاومت نشان داده و به راحتی حاضر به جذب آن نبوده و نیستند؟محققین و نظریه‌پردازان بسیاری بسته به خاستگاه اندیشگی و نحله‌ی فکری خود، در صدد جواب دادن به این سوالات و صدها سوال مشابه دیگر برآمده‌اند تا مگر با یافتن جواب این پرسش‌ها، موانع پیش روی ما برای پیوستن به قافله‌ی تمدن جدید غربی را را از میان بردارند اما جوشش‌ها و کوشش‌های اکثرشان به سبب ایدئولوژی‌زدگی و تصورگرایی به جای واقع‌گرایی، قرین موفقیت نبوده است.سهم تاریخی‌گری نیز در این ایدئولوژی‌زدگی و تصورگرایی سهمی عمده بوده است. یکی از نظریه‌پردازان این میدان که آراء و تئوری‌هایش به سبب تاریخی‌گری، ایدئولوژی‌زدگی و تصورگرایی به جای واقع‌گرایی، راه به جایی نبرده است، سید جواد طباطبایی است که در این مقاله به نقد بخشی از دیدگاه‌های او به‌ویژه از منظر تاریخی‌گری پرداخته شده است.مقدمهپائیز سال 1382 که تازه وارد دانشگاه شده بودم، با نام سید جواد طباطبایی در یکی روزنامه‌ها (اگر اشتباه نکنم روزنامه شرق بود و مطلبی با عنوان «انکار مدعی». در آن نوشته، طباطبایی به ادعای حسن قاضی مرادی مبنی بر سرقت مفهوم «شرایط امتناع تفکر» از وی، جواب داده بود) آشنا شدم و پس از قیزیل قلم آذر Qizil Qelem...
ما را در سایت قیزیل قلم آذر Qizil Qelem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mrbkarimia بازدید : 90 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 13:44